Wartość każdego call center mierzy się nie poprzez ilość osób w nim zatrudnionych, ale przede wszystkim tym, jakie te osoby posiadają kompetencje i umiejętności komunikacyjne. Od czego więc powinna zacząć się budowa call center? Szkolenia i jeszcze raz szkolenia. Każdy z menadżerów powinien powtarzać sobie to słowo bardzo często, zwłaszcza gdy zależy mu na sprawnej i doskonałej obsłudze klientów, którzy będą dzwonić do danego call center. Nasza firma to zawodowo zajmująca się szkoleniami grupa ludzi, doskonale przygotowanych do nauczania dobrej komunikacji. Nie tylko mury, biurka i telefony składają się na proces taki, jak budowa call center. Szkolenia z zakresu komunikacji z klientem są tu równie ważne, o ile nie najważniejsze. Zainwestuj w swoich pracowników.
Przeczytaj również:
Programowanie może być dla każdego.
Połączenie umiejętności elektroników i informatyków prowadzi do powstawania coraz to nowych rozwiązań technologicznych, które uprzyjemniają i ułatwiają nam codzienne funkcjonowanie. Samodzielne programowanie ...
mpac - szkolenia giełdowe, z których warto skorzystać
Rynek finansowy jest miejscem, w którym równie szybko znikały, jak i powstawały fortuny. Kluczem do maksymalizacji zysków i minimalizacji strat jest oczywiście wiedza, o mechanizmach, jakimi rządzi się giełda i ...
Codex - testy dla zawodowych kierowców
Posiadanie prawo jazdy jest celem wielu młodych ludzi, którzy osiągają wiek, pozwalający im na staranie się o to uprawnienie. Nieco inaczej wygląda sprawa uzyskiwania uprawnień kierowania pojazdami dla osób, kt...
Szkolenia z jazdy motocyklem w Krakowie
Na najwyższym poziomie szkolenia z nauki jazdy odbywają się w ośrodku Codex, organizującym ponadto kursy HDS, z obsługi żurawi przeładunkowych. Prawo jazdy kategoria A (Kraków) to dokument uprawniający do prowa...
Wartościowe i ciekawe szkolenia menedżerskie
Personel Profit to pochodząca z Sopotu organizacja, która zajmuje się rozwijaniem kompetencji kapitału ludzkiego przedsiębiorstwa. Bogate i zróżnicowane portfolio usług firmy zawiera szkolenia kadry pracowniczej,...