brak zdjęcia
Kongresy dla firm Rzeszowskich
Dodane: 2017-08-21 Kategoria: Edukacja / Konferencje, Sale Szkoleniowe

Ze względu na to, znajduje się tam tak zwana Polska Dolina Lotnicza, Podkarpacie stało się zagłębiem myśli naukowo technicznej oraz inżynierskiej. Podkarpacie stało się także rejonem kraju, w którym coraz częściej odbywają się różnego rodzaju naukowe i inżynierskie kongresy w Rzeszowie. Jest to możliwe między innymi dlatego, że w znajdującej się w pobliżu Rzeszowa Jasionce działa supernowoczesne, posiadające architekturę rodem z XXI wieku, centrum konferencyjno-targowe G2A Arena, dzięki któremu konferencję i kongresy w Rzeszowie mogą być organizowane w profesjonalny i bardzo dobrze trafiający w oczekiwania uczestników sposób.

Określ problem





Przeczytaj również:

mpac - szkolenia giełdowe, z których warto skorzystać

Rynek finansowy jest miejscem, w którym równie szybko znikały, jak i powstawały fortuny. Kluczem do maksymalizacji zysków i minimalizacji strat jest oczywiście wiedza, o mechanizmach, jakimi rządzi się giełda i ...

mpac - szkolenia giełdowe, z których warto skorzystać
Metody zarządzania przez cele

Lean management, zarządzanie przez cele, metodyka TWI dla pracowników - te oraz wiele innych systemów zarządzania promowanych jest przez naszą firmę i wdrażanych w kontaktach z biznesem. Przede wszystkim koncentru...

Metody zarządzania przez cele
Hotel Henlex - najlepsze sale na imprezy.

Chcesz zorganizować dużą imprezę i poszukujesz czegoś takiego jak sala weselna czy sala bankietowa? Poznań wie, że jedną z najlepszych ofert związanych z organizacją wesel dysponuje Hotel Henlex położony w wi...

Hotel Henlex - najlepsze sale na imprezy.
Certyfikat kompetencji zawodowych po szkoleniach w CSS Partnerstwo

Europejski system certyfikacji zawodowych umożliwia zdobycie kompetencji w określonym zawodzie lub w ramach już wykonywanego zawodu. CSS Partnerstwo organizuje szkolenia, których efektem jest zdobyty certyfikat kompe...

Certyfikat kompetencji zawodowych po szkoleniach w CSS Partnerstwo
Call center to przede wszystkim ludzie

Wartość każdego call center mierzy się nie poprzez ilość osób w nim zatrudnionych, ale przede wszystkim tym, jakie te osoby posiadają kompetencje i umiejętności komunikacyjne. Od czego więc powinna zacząć si...

Call center to przede wszystkim ludzie