brak zdjęcia
Pomoce multimedialne w ofercie online
Dodane: 2017-10-02 Kategoria: Edukacja / Kursy i Szkolenia

W dzisiejszych czasach edukacja bardzo często opiera się na różnego rodzaju komputerowych elementach wspomagających, które zresztą dla młodych ludzi są oczywiście jak najbardziej naturalne, bowiem z komputeryzacją stykają się od urodzenia i są z nią bardzo dobrze zaznajomieni, także w swoich domach. Komputerowe pomoce multimedialne i różnego innego rodzaju pomoce multimedialne bardzo dobrze sprawdzają się w szkołach i w pozaszkolnej nowoczesnej edukacji. Aby włączyć je do procesu edukacyjnego realizowanego przez naszą szkołę lub inną placówkę edukacyjną, warto zaopatrzyć się w nie w Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli Rewers.

Określ problem





Przeczytaj również:

WOD-POŻ - oferta szkoleń przeciwpożarowych

Pożar to jedno z najgroźniejszych zdarzeń losowych, jakie może stać się udziałem każdego z nas. Szybko rozprzestrzeniający się ogień może doprowadzić do tragedii. Warto więc wiedzieć jak zachować się w t...

WOD-POŻ - oferta szkoleń przeciwpożarowych
Trening łatwy - niestety, tylko z pozoru

Czym jest trening funkcjonalny? To ćwiczenia o dużej intensywności, które wzmacniają wszystkie mięśnie, równocześnie nie przyczyniając się do rozbudowywania ich masy. Imitujemy codzienne, zwykłe ruchy, z tym,...

Trening łatwy - niestety, tylko z pozoru
Programowanie może być dla każdego.

Połączenie umiejętności elektroników i informatyków prowadzi do powstawania coraz to nowych rozwiązań technologicznych, które uprzyjemniają i ułatwiają nam codzienne funkcjonowanie. Samodzielne programowanie ...

Programowanie może być dla każdego.
Szkolenia z jazdy motocyklem w Krakowie

Na najwyższym poziomie szkolenia z nauki jazdy odbywają się w ośrodku Codex, organizującym ponadto kursy HDS, z obsługi żurawi przeładunkowych. Prawo jazdy kategoria A (Kraków) to dokument uprawniający do prowa...

Szkolenia z jazdy motocyklem w Krakowie
Call center to przede wszystkim ludzie

Wartość każdego call center mierzy się nie poprzez ilość osób w nim zatrudnionych, ale przede wszystkim tym, jakie te osoby posiadają kompetencje i umiejętności komunikacyjne. Od czego więc powinna zacząć si...

Call center to przede wszystkim ludzie