
Niewątpliwą zaletą mobilnych kampanii marketingowych jest to, że są one w stanie dotrzeć do odbiorcy tak naprawdę w każdej chwili – nie jest istotne, czy siedzi on w danym momencie przy komputerze, czy też czyta książkę w ogrodzie. Kampanie sms polegają na przekazaniu krótkich informacji na jego telefon, który z reguły nosi on zawsze przy sobie. W ten sposób firmy informują o spotkaniach czy warsztatach, mogą wysyłać zaproszenia czy podziękowania. Tak naprawdę zaraz obok e-mailów są one jedną z najskuteczniejszych metod promocji, znacznie zwiększającą sprzedaż. Kampanie SMS można prowadzić samodzielnie bądź przy wykorzystaniu specjalnie do tego przeznaczonego systemu. Doskonale sprawdzają się także w połączeniu z innymi działaniami reklamującymi daną markę.
Przeczytaj również:
Odpowiednio zaprojektowana ścianka reklamowa
Każda firma liczy na dobrą reklamę i dokłada wszelkich starań, aby odpowiednio zaprezentować się podczas targów i wydarzeń mających na celu profesjonalną promocję firm, które są już obecne na rynku i prę...

Ekologia - ważna sprawa dla świata.
Dbanie o środowisko to nie tylko moda, ale potrzeba ostatnich lat. Nagminnym obrazkiem są zakupy pakowane do jednorazowych toreb foliowych, które lądują na śmietniku, zanieczyszczając środowisko. W ochronie potrz...

Wyroby z drutu dla producentów sprzęty AGD
Przedsiębiorstwo jest liderem w produkcji wyrobów z drutu, które są powszechnie wykorzystywane we wszystkich dziedzinach przemysłu. Wykonywane są osłony do wentylatorów, półki do lodówek czy inne elementy sprz...

Pokrowce na lusterka samochodowe firmy PG.
Firma Promo Goods specjalizuje się w sprzedaży różnego rodzaju artykułów użytku domowego, biurowego oraz samochodowych. Produkty firmy są sprzedawane w atrakcyjnych cenach. Dużą uwagę klientów firmy przykuł ...

Praktyczne i tanie biuro detektywa.
Zaginięcie bliskiej osoby to bardzo poważna sprawa. Często policja nie działa w tym wypadku tak skutecznie jakbyśmy chcieli, a jak wiadomo czas w takich problemach liczy się najbardziej. Aby jeszcze szybciej znale...
